Mijn naam is Deborah Campagna en ik ben een van de oprichters van Earth- Portal. Ik ben woonachtig in Nederland en ik organiseer regelmatig samenkomsten in Rotterdam en ook op andere locaties in Nederland en het buitenland. Je kunt je ook voor mijn nieuwsbrief aanmelden om de data en locaties van de samenkomsten te ontvangen. Stuur mij een mail via deze link. Ook ben ik voor samenwerkingen. Wil je graag een Samenkracht dag of andere Samenkomst met mij organiseren ? Laat het mij weten. Bedankt https://deborahcampagna.nl/contact/ . Organiseer jezelf een samenkomst dan kan je deze ook onder deze forum categorie plaatsen
Hoi Deborah,
Sinds kort ben ik hier terecht gekomen en om ook aan te kunnen geven dat ik samenkomsten organiseer in de natuur. in principe kan dat overal zijn, het gebied waar ik woon ligt in Midden Drenthe. Hier ben ik veel buiten, wandelend en nu steeds meer dansend. Ik heb je website gezien, waarbij ik ook lees dat je leven in het teken van dansen heeft gestaan. Ik organiseer al vele jaren dansworkshops en met namen was dat geblinddoekt dansen ook wel shamanic trancedance genoemd toen die tijd. ik heb een pauze van 2,5 jaar genomen in het organiseren van dansen omdat ik me te verdiepen had in het aanwezig zijn in de geboortezorg. Vandaag en de afgelopen weken is de dans weer terug met nieuw bewustzijn, ontdekkingen en energie. Telkens nieuwe mogelijkheden dienen zich aan. Ik heb 18 koptelefoons om buiten te gebruiken. ik werk samen met mijn partner die de muziek verzorgd. Wie weet kunnen verder naar aanleiding van jouw oproep en mijn reactie verder kennis maken en wie weet wat er uit mag voortkomen.
Heel veel liefs vanuit mijn wezenlijke bron van inspiratie en kracht.
Ellen
Ja inderdaad ik kreeg ook via mail jouw bericht maar moet via hier antwoorden. Stuur mij aub via deze mail info@deborahcampagna.nl je nummer. Hoeven we niet via dit openbare forum te delen. Groetjes Deborah